Разгледайте най-често задаваните ни въпроси по-долу. Ако имате въпроси – свържете се с нас
Постарали сме се да включим най-често задаваните въпроси тук, Но ако информацията не я намирате тук – не се колебайте и се свържете с нас! С удоволствие ще отговорим на Всичките Ви въпроси
Как мога да поръчам?
Вашите поръчки приемаме по най-удобния за Вас начин: чрез сайта ни – www.italianskivina.bg, на телефон +359 877 102 430, чрез имейл – на lemorebulgaria@abv.bg и чрез Facebook страницата ни.
Трябва ли да имам навършени 18 г., за да ползвам услугите Ви?
Задължително! Сайтът и услугите ни могат да се ползват само от пълнолетни граждани. С акта си на подаване на поръчка през сайта www.italianskivina.bg или по телефона ни или по email или чрез facebook. Вие декларирате, че имате навършени 18 г. и че лицето оставено за контакт при доставка на пратката също е пълнолетно.
Как да платя?
Поръчаните стоки могат да бъдат платени по следните начини:
- 1. Плащане при доставка (пощенски паричен превод) – При доставка на стоката, плащате дължимата сума на куриера.
- 2. Плащане по банков път – превеждате съответната сума по банков път. След потвърждение, Ви изпращаме стоката.
Как мога да получа фактура?
Ще получите фактура към всяка поръчка подадена към нас. Ако желаете да получите фактура издадена на името на юридическо лице, моля впишете данните на юридическото лице в забележки към поръчката през сайта. Ако поръчвате през e-mail, моля пратете и данните за фактура. При поръчки по телефон или facebook ще се обсъди как да ни изпратите данните за фактура.
Ще получа ли намалени при по-голяма поръчка?
Да! При поръчани по-големи количества ще се свържем с Вас да уточним наличността и съответно по-ниската цена.
Може ли да върна закупено вино
Да. Можете да върнете вече закупена стока в рамките на 14-дневния законово установен срок – в случай че не е нарушена цялостта на опаковката на закупените стоки.
Приемате ли рекламации?
Рекламации (за дефекти във виното, като например тапа) се приемат в рамките на 14 дни след закупуване на продукта като представянето на касов бон е задължително.
ВАЖНО!
РЕКЛАМАЦИИ НЕ СЕ ПРИЕМАТ, ако
- – При дегустация от член от нашия екип се установи, че виното е годно за консумация.
- – Дефектиралото вино е със съдържание < 600мл, т.е. изпита е повече от 1 чаша вино
- – Не се представи касов бон или фактура за покупка от Le More България
Как мога да върна продукт/и и възстановявате ли сумите за върнати продукти?
За да върнете продукти, закупени от нас, то те трябва да нямат видими дефекти и съдържанието да бъде непокътното. За повече информация как да върнете продукт – свържете се с нас.
Възстановяването на сумите по върнати продукти се осъществява в рамките на 14 дни от датата на получаване на върнатата пратка. Възстановяването на сумата става единствено и само по банковата сметка, която Вие ще ни посочите и на която желаете да бъдат преведени сумите.